Nepodarený vtáčik raz skončí v klietke

29. júna 2018, zabiacik, Nezaradené

Miško Havran ma už ničím nedokáže prekvapiť. Len jednu vec by som mu chcel odkázať. Starý známy výrok: „Pýcha predchádza pád“. Myslím si, že v jeho prípade zlyhalo viacej vecí v jeho výchove. Tvrdo ponížiť katolického kňaza Mariána Kuffu nazvať ho cirkusantom a poslať do cirkusu len za to, že sa názorovo nezhodnete? Kuffa len zaujal klasický konzervatívny kresťanský postoj, bolo mu jedno, kto predkladá návrh o interupciách do parlamentu, šlo mu o cieľ, držal sa Desatora Božích príkazov NEZABIJEŠ“ čo bolo tŕňom v oku Michala Havrana liberálneho pseudonovinára, ktorý vraj študoval teológiu vo Francúzsku. Vždy som si myslel, že teológia, viera v Boha i kresťanské učenie je na celom svete rovnaké, preto mi príde zvláštne, že sa dvaja „teológovia“ až tak názorovo odlišujú.

Láska k blížnemu, milosrdenstvo, pokora a riadenie sa Desatorom Božích prikázaní, neodmietanie človeka v núdzi, tak by som najlepšie definoval tohoto pokorného žákovského farára. Celý život zasvätiť pomoci drogovo závislým, alkoholikom, prostitutkám, opusteným a týraným ženám a matkám chce veľkú dávku lásky. Sarkasticky ho nazývať „matkou Terezou“ vyzvelo z Havranových úst detinsky. Matka Tereza je nielen svätica, ale i nositeľka Nobelovej ceny mieru a za celoživotné dielo si to zaslúžila. Bombardovala ľudstvo láskou a pokorou najmȁ svojou paliatívnou starostlivosťou, nie ako Nositelia Nobelovej ceny mieru Barack Obama a George Bush, ktorí to dokázali bombami.

Z článku je asi jasné, že nie som nestranný autor článku, skôr sa pokladám za konzervatívne zmýšľajúceho človeka. Pán Havran, keby som mal aspoň milióntinu lásky a pokory v sebe, akú majú Marián Kuffa alebo akú mala matka Tereza, pokladal by som sa za „požehnaného človeka“.

Keby Vám Miško náhodou nevýjde Váš biznis a dostali by ste sa do problémov, som o tom presvedčený, že fara v Žákovciach by Vám podala pomocnú ruku a neskončili by ste ako ten Havran v bájke ako sedí na strome s kusom mäse v zobáku…. Všetci vieme ako Havran nakonec skončil, prajem Vám milý Michal, aby ste neskončili ako spomínaný Havran.