Založ si blog

Osobnosť televíznej obrazovky

OSOBNOSŤ TELEVÍZNEJ OBRAZOVKY

       

     Nepozerávam toto oceňovanie televíznych osobností, lebo ja ich považujem, len za ľudí s talentom… či už hereckým, hudobným alebo iným. Pravé osobnosti sú skryté v anonymite a konajú veľké veci. Napr. bol takým Anton Srholec, ktorý sa staral o bezdomovcov, žákovský farár Marián Kuffa, ktorý prijal, tých, ktorých systém odmietol, lekári, čo denne zachraňujú životy, hasiči, záchranári…hrdina Maťo, ktorý v marci zahynul v Tatrách pri záchrane ľudského života… Nebudem klamať písal som na facebooku pár politikom i „dobrému anjelovi“ ešte minulý rok, keď padol vrtuľník s hrdinskými záchranármi… Žiadal som len maličkosť, aby ich im memoriam vyznamenali, keď nie tak aspoň záchranný zbor ako celok… Samozrejme odpovede som sa nedočkal,vtedy som pochopil, že moja dôležitosť začína vstupom do volebnej miestnosti a končí odchodom z tejto miestnosti…

Ale späť k osobnostiam televíznej obrazovky…. Milí herci, víťaz je už teraz jasný, už sa snažiť nemusíte. Ak toto ocenenie nezíska IGOR MATOVIČ tak, potom to pokladám za nespravodlivosť.

Tak ako väčšina ľudí ani mne sa nevyhýbali zranenia,choroby…. Bol som na praxi v hospici, opatroval starých ľudí… videl ľudí v bezvýchodiskových situáciách… ľudí, ktorí boli blízko smrti… ale všetci sa tešili zo života, mali úsmev na tvári, vážili si každú sekundu, ktorú strávili zo  svojími milovanými.

Ale to, čo predváza tento politik, ktorý si myslí, že je na konkurze do Radošínskeho naivného divadla je už sila. Chúúúúďatko tak tebe niekto otvoril list? A čo by sa s ním stalo? To isté, čo s mojou správou, keď som ťa prosil, aby si záchranárov navrhol prezidentovi na ocenenie im memoriam? Ja som tiež chlap, mám svoju hrdosť, neplakal som v rôznych ťažkých situáciách ani pred najbližšími, ale ty to slovo asi nepoznáš, rozrevať sa pred celým národom… ? Toto by ti možno prešlo na základnej škole, keď si poslal papierik spolužiačke, ktorá sa ti páčila a zhabala ho pani učiteľka. Maj hrdosť schop sa!!!

A aby toho nebolo málo, tak keď si venčil psa, tak sa ti niekto vyhrážal, že skončíš pod vlakom? Ako si to mohol niekto dovoliť? To je hrozné… Nikomu na Slovensku neubližujú tak ako tebe, nikto netrpí viacej, aspoň tak to vyznieva… Ale chápem ťa, viem, aký to je pocit, i mne sa vyhrážali aj v škôlke aj na základnej škole, no vedel som, že keď sa raz chcem stať mužom, budem sa musieť postaviť strachu. Ten človek asi vyzeral ako Tyson Fury v ringu, keď ste si so psom vymenili úlohy, on musel asi bobky zbierať po tebe. V rámci svojej  altruistickej povahy, lebo rád pomáham, ma napadajú 3 možnosti riešenia tohto problému: začať chodiť do posilovne, kupiť si pitbulla miesto ratlíka alebo tá najrozumnejšia odkloniť sa od vlastného egoizmu a konečne si vidieť ďalej od nosa a myslieť i na národ, nie len na vlastné EGO.

Odporúčam ti krásny film od Ridleyho Scotta KRÁĽOVSTVO NEBESKÉ je tam tzv. rytierská prísaha: neukáž strach pred tvárou nepriateľa, buď statočný a čestný, nech ťa Boh môže milovať, vždy hovor pravdu, aj keby ťa to malo stáť život, ochraňuj bezbranných, to je tvoja prísaha… Viem, som naivný, verím, že každý sa môže stať „rytierom“ i ty IGOR. Neváhal by som ani sekundu a položil by som život za ľudí, ktorých milujem, rodinu priateľov… alebo vzal chorobu, starosti z nich na seba ak by to bolo možné… urobil by som to i pre svoj národ, pre ľudí, ktorí ma ani nepoznajú a ani ja ich všetkých, ale spája nás spoločný cieľ, spraviť zo Slovenska krajšie miesto. A to by malo byť i tvojím cieľom IGOR. Tak sa schop a slúž ľuďom.

Podľa posledného prieskumu OĽANO stráca percentá. Čo mňa teší, lebo sa pokladám viac za konzervatívca ako za liberála, lebo liberalizmus bez hraníc je ANARCHIA. Hoci si ťa viem predstaviť ako ministra zahraničných vecí, to len by sme sa dozvedeli pikošky o európskych politikoch, to by bola paráda… Našťastie si sa okrem SaSkárov rozhádal zo všetkými, čo by teoreticky mohli s tebou vytvoriť koalíciu a Slováci nie sú natoľko hlúpi, aby týmto dvom stranám dali dostatočný počet volebných hlasov, aby vytvorili vládu. Takto i vďaka tebe spávam pokojne a nestraší ma nočná mora, že by sa niekto ako MARTIN POLIAČIK mohol stať ministrom školstva. Takže nakoniec som rád, že si v politike a možno ani nevieš aký osoh robíš NÁM, konzervativne zmýšľajúcim občanom, čo nemyslia len na majetok a nie sú kariéristi, lebo vedia, že nahí sme na tento svet prišli a nahí i odídeme. Ľudia si ťa budú pamätať podľa tvojich skutkov, NIE majetku. Takže IGI gratuľujem k oceneniu a veľká vďaka za to, čo pre nás robíš.

 

 

Daňo prezidentom?

14.09.2018

Každý má svoj názor na novinára Martina Daňa. Časť ľudí ho má za blázna za jeho neortodoxné správanie, časť za génia. Nikoho nechcem presviedčať a vnucovať mu svoj názor, či ho „milovať alebo nenávidieť.“ Novinár Martin Daňo spĺňa všetky zákonné predpoklady, aby sa mohol uchádzať o post prezidenta. Jediné, čo mu zatiaľ chýba je 15 000 podpisov alebo [...]

„Zem“ volá Beblavého

24.08.2018

Pán Beblavý vráťte sa z vesmíru späť na planétu Zem. Hovorí sa mlčať je zlato. Mohli by ste sa inšpirovať ľudovou múdrosťou, i keď vo vašom prípade to bude asi ťažké. Kandidatúra Štefana Harabína má byť najväčším problémom Slovenska? Nebláznite. Problémom Slovenska je zdravotníctvo, školstvo, cesty, nekvalitné potraviny, rozkrádanie štátneho rozpočtu, [...]

Nepodarený vtáčik raz skončí v klietke

29.06.2018

Miško Havran ma už ničím nedokáže prekvapiť. Len jednu vec by som mu chcel odkázať. Starý známy výrok: „Pýcha predchádza pád“. Myslím si, že v jeho prípade zlyhalo viacej vecí v jeho výchove. Tvrdo ponížiť katolického kňaza Mariána Kuffu nazvať ho cirkusantom a poslať do cirkusu len za to, že sa názorovo nezhodnete? Kuffa len zaujal klasický konzervatívny [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 58207x
Priemerná čítanosť článkov: 3638x

Autor blogu

Kategórie